Pagini

marți, 14 mai 2013

AM SOLICITAT SA FIU DISCUTAT IN COMISIA DE DISCIPLINA A PRIMARIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Subsemnatul Iulian Merticaru, angajat in cadrul Pimariei orasului Tg.Neamt la biroul investitii, datorita faptului ca din entuziasm si colegialitate am postat imagini pe pagina personala de facebook de la evenimentul organizat de colegi din data de 16.04.2013, solicit ca fapta comisa sa fie discutata si sanctionata in comisia de disciplina, deoarece am fost dur acuzat dur de foarte multi pentru acest gest ce a adus prejudicii de imagine grave. Amploarea evenimentului, emotiile create si entuziasmul si-a pus amprenta asupra mea, fiind o fire directa, deschisa si prea sincera, m-au determinat sa fac aceasta imprudenta. La acest eveniment am fost rugat sa imortalizez in imagini unele momente emotionante facand o serie de poze ce sa ramana ca amintire, fiind intre timp intrebat ce-am cautat sa vin si sa fac acest gest. Solicit totodata ca din comisia de disciplina sa faca parte membri ce sa nu fi avut in institutie abateri si sa nu fi adus niciodata prejudicii de orice natura acesteia, colegi capabili si apti de a-mi analiza mie faptele. Cu stima si deosebit respect ! 07.05.2013 ing. Merticaru Iulian

Niciun comentariu: