Pagini

luni, 10 iunie 2013

AVIZ IMBECILILOR CE SE EXCITA CAND POSTEZ O ADRESA SEMNATA DOAR DE MINE DAR POARTA ANTETUL INSTITUTIEI UNDE LUCREZ

AVIZ IMBECILILOR CE SE EXCITA CAND POSTEZ O ADRESA SEMNATA DOAR DE MINE DAR POARTA ANTETUL INSTITUTIEI UNDE LUCREZ: Mai idiotilor! Antetul releva DESCHIS SI TRANSPARENT faptul ca ma adresez LEGAL in cadrul institutiei unde lucrez de unele nereguli si ilegalitati comise de unii smecheri ce au fraudat bugetul cu buna stiinta, continutul adreselor mele find defapt esenta a ceea ce reclam. Manipulati cubuna stiinta conducerea cand reclamati prezenta acelui antet, dar SINCERITATEA MASURII DE A CONSTATA nu o remarcati tocmai pentru a nu fi remarcata. In speta, DOAR EU SEMNEZ ACEA ADRESA mai oligofrenilor manipulatori!!!!! Nimeni din primarie nu e responsabil decat EU de ce e scris in acea adresa mai infamilor!!! Dar regimul fost basist din care faceti voi inca parte, a reusit sa va educe in a manipula si coordona mental oamenii astfel incat sa puteti ocoli de fapt esenta lucrurilor si sa dati iarasi vina pe mine. Eu nu sunt nici vandut, nici corupt, nici oprimat si subjugat, sunt incoruptibil si cred ca am libertatea de a spune adevarul si de a cere sa se faca dreptate intr-o tara in care cred inca faptul ca valorile au ceva de spus.Vreau sa fiu liber prin ceea ce gandesc si vreau sa fiu liber prin fiinta mea.Nimeni nu-i poatelua asta, nimeni nu poate sa ma domine si sa-mi limiteze dreptul de a gandi si rationa liber despre valori, demnitate si principii.Nu exista inca om ce sa-mi egaleze capacitatea de a fi ceea ce simt, ceea ce gandesc si ceea ce e corect pentru societate in primul rand.Consider ca a defini omul in esenta lui crestineste asa cum se spune in cartile de specialitate, e sa fii demn, cinstit si sa cauti dreptatea oricand si oriunde.Idiotii si imbecilii ce se leaga de elemente frivole ale reprosurilor si reprimarilor mele de fapt vor sa scape de repercusiunile ce deriva din aplicarea exacta a legilor normale si omenesti din aceasta tara.Se leaga de acel antet al institutiei , deturnare a atentiei cretinoida si maipulatorie, de fapt semnatura fiind doar a mea nu implica pe nimeni altcineva decat pe mine, eu fiind cel ce le cer fraudatorilor sa dea banii furati inapoi institutiei si statulu roman, ei fiind de fapt hotii adevarati si cei ce doresc sa aiba pe viitor sustinere si credibilitate. DATI BANII FURATI INAPOI!!!! DATI BANII FURATI INAPOI!!!! DATI BANII FURATI INAPOI!!!! DATI BANII FURATI INAPOI!!!! DATI BANII FURATI INAPOI!!!! ]DATI BANII FURATI INAPOI!!!! E esenta la ce-am reclamat eu deschis, transparent si cu demnitate conducerii institutiei unde lucrez. HAI PA !!!

Niciun comentariu: