Pagini

marți, 1 decembrie 2015

SICANE SICANE SI BARIERE PENTRU CA VREAU CORECTITUDINE SI LEGALITATE LA ACHIZITIILE DIRECTE

BIROUL INVESTITII APROBAT, Nr. 24.299 din: 27.11.2015 Primar- Jr.Harpa Vasilica __________________________ DOMNULE PRIMAR, Subsemnatul ing. Merticaru Rafael Iulian, angajat al Primariei orasului Tg.Neamt, avand functia de consilier superior 1 in cadrul biroului investitii, va semnalez ca am fost sicanat si s-au cautat „noduri in papura” la cumpararea directa pentru servicii de net telefonie si cablu la CNIPT Tg.Neamt deoarece nu se dorea a se tine cont de nivelele de performanta a calitatii transmiterii datelor prin aceste servicii. (Probabil a deranjat ca s-a postat invitatia pe site si s-a trimis mai multor ofertanti) Telekom a avut cel mai mic pret la transmiterea datelor prin VDSL (adica prin cablu normal de cupru) iar UPC a avut cel mai mic pret (sub jumatatea pretului oferit de Telekom) la transmiterea datelor prin fibra optica. In invitatia de participare am solicitat corect tehnic sa se inainteze oferte pe nivele de performanta a transmitere a datelor ( Adica prin cablu normal si fibra optica) Sicanele initiale si aplicarea unei atitudini persiflatoare si acuzatoare (ca si cum punctul meu de vedere insinua a ascunde ceva ) au aparut deoarece criteriul aplicat a fost pretul cel mai scazut, deci jongland cu situatia creata cel mai mic pret nu ar fi fost cel al UPC ci cel al Telekom. Sfidarea punctului meu de vedere s-a dovedit a fi aplicata gratuit si cu rautate, manifestata respingator si posibil cu tenta insinuatoare --asa cum am fost eu tratat de obicei si considerat paria si oaia neagra a institutiei pentru ca am fost corect si cinstit in toata activitatea mea profesionala---caci analiza mea judecata spetei in cauza a fost corecta si logica, iar alegerea UPC-ului ca si castigator a fost reala si dreapta, formularea pretentiei d.p.d.v. tehnic din invitatia de participare fiind corecta. Solicit pe aceasta cale –pentru a nu mai suporta sicane si insinuari suportate ani de zile in primarie eu dorind transparenta pentru binele institutiei si pentru a se face economii la buget (in cazul de fata peste 100% economii realizate), sa binevoiti a aproba emiterea in Consiliul Local a unei hotarari prin care achizitiile directe sa nu se faca transparent la vedee, sa nu se testeze rational si profesional piata si sa fie date direct doar ca sa mearga asa treaba, in genere fara a se respecta norme si legi. Cu stima si deosebit respect, INTOCMIT, ing. Merticaru Rafael Iulian

Niciun comentariu: