Pagini

luni, 18 ianuarie 2016

PENTRU CA SUNT ASA CUM SUNT-CRITIC SI FOARTE CORECT-SE BATE JOC IN CONTINUARE DE MINE PE ORICE CALE SI CU ORICE MIJLOACE.ACUM E CU ARHIVAREA DOCUMENTATIILOR.

BIROUL INVESTITII APROBAT, Nr. 571 din: 12.01.2016 Primar- Jr.Harpa Vasilica __________________________ DOMNULE PRIMAR, Subsemnatul ing. Merticaru Rafael Iulian, angajat al Primariei orasului Tg.Neamt, avand functia de consilier superior in cadrul compartimentului investitii, referitor la responsabilitatea intocmirii arhvei in birouri si compartimente, am constatat ca a fost intocmit de catre seful serviciului investitii referatul nr.12.786 din 12.06.2015 prin care ati aprobat ca subsemnatul sa efectuez arhiva pentru studiile de fezabilitate, documentatiile de avizare a lucrarilor de interventii, a proiectelor tehnice, detaliilor de executie, documentatiile de licitatie, caiete de sarcini, expertize tehnice, audite energetice, documentatii tehnice de autorizare, studii geotehnice, studii topografice si alte documentatii tehnice. Mentionez faptul ca acestea mi-au fost atribuite incorect ca obligatie de arhivare prin referatul mentionat mai sus, documentele precizate fiind rezultatul final al procedurilor de achizitie derulate de compartimentul in cauza, constituind parte integranta a achizitiei serviciilor de proiectare, fiind in speta rezultatul final al activitatii comparimentului achizitii, acestea trebuind a fi preluate, evidentiate, inventariate, detinute si a avea acces la ele tocmai la acest compartiment. Personal, cum este logic si normal, voi arhiva doar documentele create de compartimentul investitii referitoare la derularea in continuare a investitiilor ce au la baza documentatiile de proiectare create de compartimentul achizitii mai sus enumerate, inclusiv cele create prin colaborarea biroului investitii cu alte institutii. Cu stima si deosebit respect, INTOCMIT, ing. Merticaru Rafael Iulian
BIROUL INVESTITII APROBAT, Nr. 1.028 din: 17.01.2016 Primar- Jr.Harpa Vasilica __________________________ DOMNULE PRIMAR, Subsemnatul ing. Merticaru Rafael Iulian, angajat al Primariei orasului Tg.Neamt, avand functia de consilier superior in cadrul compartimentului investitii, referitor la responsabilitatea intocmirii arhvei in birouri si compartimente, am inaintat spre clarificare si lamurire referatul nr.571 din 12.01.2016 prin care am subliniat absurditatea ca eu sa fiu responsabil de arhivarea tuturor documentatiilor de proiectare (studiile de fezabilitate, documentatiile de avizare a lucrarilor de interventii, a proiectelor tehnice, detaliilor de executie, documentatiile de licitatie, caiete de sarcini, expertize tehnice, audite energetice, documentatii tehnice de autorizare, studii geotehnice, studii topografice si alte documentatii tehnice ) care sunt de fapt rezultatul activitatii derularii procedurilor de achizitie de servicii. Atribuirea acestei responsabilitati probabil rezuma din faptul ca documentatiile ca numar de dosare sunt enorm de multe achizitionate in ani de zile (sute de dosare) iar aceasta e o alta cale subtila si abil aleasa prin care trebuie sa fiu luat in vizor ca tinta a unei batai de joc colective, doar pentru ca ani la rand datorita corectitudinii cinstei si verticalitatii mele profesionale am fost singurul ce-am avut indrazneala, capacitatea, puterea de caracter de a replica, de a ma revolta, de a lua atitudine si a reclama mai toate ilegalitatile comise de cei ce au incalcat regulli, legi, normative. Este o absurditate si sfidare fata de mine si a problemelor ce le ridic faptul ca mi se repartizeaza tot mie referatul mentionat mai sus, rezolvarea tinand doar de a fi realizata logica expusa si a gasi solutii cu sefii in cauza, sefi ce sunt mult mai capabili si competenti fata de mine, eu fiind un nimeni, bun de calomniat si denigrat prin spate fara a mi se comunica cu ce tematica, dar singurul ce semnalez anomalii si deficiente chiar si de acest gen. Eu ce am avut de afirmat, am specificat in referat. REPET: Personal, cum este logic si normal, voi arhiva doar documentele create de compartimentul investitii referitoare la derularea in continuare a investitiilor ce au la baza documentatiile de proiectare create de compartimentul achizitii mai sus enumerate, inclusiv cele create prin colaborarea biroului investitii cu alte institutii. Cu stima si deosebit respect, INTOCMIT, ing. Merticaru Rafael Iulian

Niciun comentariu: