Pagini

joi, 14 aprilie 2016

MESAJ CORDIAL "COLEGILOR" DIN PRIMARIA TG.NEAMT

Dragilor mei colegi suparati pentru neimplicari profesionale: Imi pare rau dar niciodata nu voi colabora pentru actiuni ce au un fundament ilegal sau incorect aplicat, niciodata nu voi fi complice la a conferi imagine legala actiunilor ilegale, niciodata nu voi sprijini si alatura celor ce vor sa fie slugarnici si umili, docili si servili, celor ce au capul plecat neavand pic de demnitate si caracterul de a ramane verticali si principiali. Nu ma voi alinia si voi refuza colaborarea pe linie de achizitii cu vechii colegi din comisiile de analiza si evaluare a ofertelor pentru licitatiile si cererile de oferta derulate, caci stiti bine ca ati pierdut eu avand peste ani 100% dreptate, banii devalizati acum trebuind sa-i returnati in urma unei hotarari definitive si irevocabile, Imi pare foarte rau ca va provoc spasme si frisoane, nervi si ca in fata voastra sunt a nustiu cata oara oaia neagra, persona non-grata, ca sunt intrat iar in a voastra dizgratie, dar pentru mine cinstea si onoarea, demnitatea si caracterul ce-l ami asa imi dicteaza: Sa fiu vertical si drept, cinstit si un om ce are o scara a valorii reala si foarte valoroasa, bazata pe principii de viata solide, dar atragand asupra-mi oprobiul public caci nimeni nu m-a putut schmba de zeci de ani. M-ati umilit, m-ati jignit si lovit pe la spate, mi-ati inventat culpe, m-ati scuipat si injosit fata de sefi si societate, dar eu raman un om liber si incoruptibil, demn si cu onoare, raman ferm in ale mele principii verticale de viata.Continuati sa va ofticati pana nu mai puteti.

Niciun comentariu: