Pagini

vineri, 19 februarie 2016

MIZERIA BATAII DE JOC LA ADRESA MEA CONTINUA PRIN IGNORAREA CERINTELOR DE LAMURIRE A SITUATIILOR CREATE !

BIROUL INVESTITII Nr. 3.833 din: 19.02.2016 DOMNULE PRIMAR, Subsemnatul ing. Merticaru Rafael Iulian, angajat al Primariei orasului Tg.Neamt, avand functia de consilier superior in cadrul serviciului investitii, constat ca solicitarea mea de convocare a comisiei de disciplina nr. 1.482 din 21.01.2016 pentru a mi se comunica si mie ce imprejurari s-au ivit din senin, care sunt faptele neconforme comise si ce caracterizari mi se atribuie prin spate in institutie (si nu numai), efectul fiind brusca izbucnire si rapida propagare a unei repulsii colective asupra mea, declansarea unei campanii de denigrare, a deteriorarii imaginii mele publice, subminarea personalitatii, a prestigiului personal, declansarea unei campanii de defaimare, de denigrare, umilire, jignire si injosire personala ca om, NU A FOST LUATA IN CONSIDERARE ! Cu ce drept pot fi eu calcat in picioare si denigrat in ultima speta si de catre cine oare? Pe cine deranjez eu oare in aceasta institutie? Cine-mi fabrica in culise distrugatoare false fapte incriminatorii ce pot prinde la naivii creduli devenind un invizibil personaj necredibil discriminat si discreditat ? Mi s-a afirmat ca sunt respectat si apreciat in aceasta institutie, iar restul sunt vorbe si rautati. Care vorbe ??? Care rautati ???? Cam asta am dorit ca raspunsuri de la respectabila comisie de disciplina a institutiei caci legile din Romania imi apara demnitatea si prestanta, verticalitatea si onoarea castigate in ani. Noul COD CIVIL Art. 15 Abuzul de drept Niciun drept nu poate fi exercitat în scopul de a vătăma sau păgubi pe altul ori într-un mod excesiv şi nerezonabil, contrar bunei-credinţe. Ma voi adresa altor institutii in drept pentru a mi se putea face dreptate si a nu-mi mai fi umilita conditia umana in aceasta primarie. Cu stima, INTOCMIT, ing. Merticaru Rafael Iulian MI/MI EX.2 DS. _____

Niciun comentariu: