Pagini

joi, 3 martie 2016

CICA DACA SOLICITI DREPTATE SI SA ITI APERI DEMNITATEA TOT TU ESTI CEL ANCHETAT

BIROUL INVESTITII Nr. 4.871 din: 04.03.2016 DOMNULE PRIMAR, Subsemnatul ing. Merticaru Rafael Iulian, angajat al Primariei orasului Tg.Neamt, avand functia de consilier superior in cadrul serviciului investitii, sunt consternat caci la convocarea (in sfarsit) a comisiei de disciplina prin referatul nr.3.833 din 19.02.2016 cica tot eu voi fi chemat sa fiu luat la intrebari si sa dau relatii.Traiesc oare in lumea cea mai anormala a noptii mintilor??? Adica mie mi se face ancheta si sunt chemat la ascultare, dar din atitudinea colectivului deduc simplu ca sunt de fapt tinta barfelor in toata institutia, este declansata, izbucnita si rapid propagata repulsia colectiva asupra mea. A fost generata o campanie de denigrare, de deteriorare a imaginii mele publice, subminare a personalitatii, a prestigiului personal, o ducere a unei campanii de defaimare, de denigrare, umilire, jignire si injosire personala ca om?? Cele doua inaintari si solicitari ale mele –care de prima s-a batut joc nefiind lata in considerare—au avut ca scop pentru a se face o ancheta interna de catre aceasta comisie si a mi se inainta raspunsuri la acele intrebari puse de mine. Daca sunteti competenti in meseria ce o practicati, doar daca se doreste si daca profesionalismul are cat de cat vreo legatura cu aceasta institutie, este banal si facil sa aflati si sa mi se comunice mizeriile la care sunt supus, motivatiile ce au condus aici si persoanele generatoare ale acestei grosolane calomnii publice. Cu ce drept pot fi eu calcat in picioare si denigrat in ultima speta si de catre cine oare? Pe cine deranjez eu oare in aceasta institutie? Cine-mi fabrica in culise distrugatoare false fapte incriminatorii ce pot prinde la naivii creduli devenind un invizibil personaj necredibil discriminat si discreditat ? INTREB COMISIA: Sa fie oare legat de faptul ca am sesizat intotdeauna ilegalitati legate de fraudarea banului public de catre o comisie de evaluare a ofertelor ?? Sa fie oare legat ceva de faptul ca am solicitat ca achizitiile sa se faca pe principii de transparenta respectandu-se normele impuse de OG 34/2006 si HG 925/2006 ??? Sa fie oare legat de multitudinea de refuzuri din partea mea de a colabora cu cei ce-au fraudat timp de ani de zile banii publici nealaturandu-ma in noile comisii din care tot acestia fac parte si acum dupa faptele grave comise, deoarece lipsa de incredere este totala??? Sa fie oare legat de inconvenienta fata de persoana mea ca am solicitat inaintarea catre compartimentul audit intern a analizarii respectarii preturilor concurentiale de piata la diferite achizitii directe ce nu au fost postate transparent pe site-ul institutiei astfel incat sa fie respectata nediscriminarea ofertantilor si sa fie aplicat un tratament egal acestora???? Sa fie legat oare totul de faptul ca am inantat in institutie refrate legate de modul in care se intocmeau contractele aditionale fara respectarea procedurilor de achizitie ani la rand dar prin care se suplimentau acele contracte cu 50% din bani publici??? Sa aiba legatura campania de denigrare a subsemnatului oare cu referatele intocmite in care am solicitat efectuarea de expertize la drumuri pentru a fi analizata calitatea materialelor puse in opera fata de cele prezentate in documentatiile cu care se castiga procedurile de achizitii??? Sa aiba oare legatura cu felul meu deranjator de cinstit, cu caracterul pe care-l am, propria alaturare nativa fata de dreptate, sinceritate, onoare si demnitate, de implicarea in munca, profesionalismul si experienta acumulata, dovedirea de nenumarate ori a unei inalte constiinte civice, perseverenta in munca depusa, constiinciozitatea, responsabilitatea fata de activitatea acestui compariment de prestigiul institutiei, fata de banul public si imaginea autoritatii locale in comunitate ?? EU PUN DOAR INTREBARI !!!! Mi s-a afirmat ca sunt respectat si apreciat in aceasta institutie, iar restul sunt vorbe si rautati. Care vorbe ??? Care rautati ???? Cam asta am dorit ca raspunsuri de la respectabila comisie de disciplina a institutiei caci legile din Romania imi apara demnitatea si prestanta, verticalitatea si onoarea castigate in ani. Noul COD CIVIL Art. 15 Abuzul de drept Niciun drept nu poate fi exercitat în scopul de a vătăma sau păgubi pe altul ori într-un mod excesiv şi nerezonabil, contrar bunei-credinţe. Dispozitiile Codului Penal referitoare la abuzul in serviciu (art. 297) sunt de natura sa protejeze valorile sociale care se refera la asigurarea bunului mers al activitatii oricaror institutii, servicii de utilitate publica, societati etc. si presupun indeplinirea cu corectitudine a atributiilor profesionale, precum si asigurarea respectarii drepturilor si libertatilor persoanelor. EU DOAR ASTEPT REZULTATUL LEGAL AL ANCHETEI INTERNE TIMP DE O LUNA DE LA SOLICITAREA MEA !!! Pentru a mi se reface si recunoaste reala mea imagine publica, pentru a mi se face dreptate, ma voi adresa altor institutii in drept, conditia umana in aceasta primarie fiindu-mi grav lezata. Voi solicita si daune morale substantiale, eu fiind un om vertical toata viata! Dauna morală constă în atingerea valorilor care definesc personalitatea umană, cinstea, demnitatea, onoarea, prestigiul profesional, precum şi consecinţele negative suferite de reclamant pe plan psihic, instanţa putând aprecia în raport de acestea importanţa valorilor morale lezate şi intensitatea cu care au fost receptate consecinţele vătămării în plan social de către reclamant. Daunele morale sunt acordate pentru a repara atingerea adusă personalităţii umane, demnităţii, onoarei sau altor valori asemănătoare. Cu stima, INTOCMIT, ing. Merticaru Rafael Iulian MI/MI EX.2 DS. _____

Niciun comentariu: