Pagini

joi, 26 iulie 2012

AM REFUZAT SPORUL CAPCANA SI UMILITOR DE 10% DAR NEACCEPTAT DE VECHEA PUTERE !!!!!!!

Primaria orasului Tg.Neamt Birou Investitii Nr. 3.475 din: 24.01.2007 DOMNULE PRIMAR, Subsemnatul ing.Merticaru Rafael Marilen Iulian, angajat la Primaria Tg.Neamt la biroul investitii, va rog cu respect pe aceasta cale sa binevoiti a-mi aproba nealocarea a cei 10% spor pentru faptul ca lucrez pe calculator in cadrul biroului mentionat. Motivand aceasta decizie, precizez ca sigur in timp se vor gasi persoane suspicioase, sceptice, oameni ce-mi vor contesta activitatea retroactiv, subevaluandu-mi intentionat munca si convingand pe majoritatea ca ceea ce mi s-a acordat nu este meritat, in general dorind a demonstra—ca si in alte situatii--ca tot ce ma reprezinta este fals si ipocrit (munca, familie, caracter, educatie, competenta). Am experienta de a fi un om foarte discutat si controversat deoarece in general m-am mentinut la linia de plutire a tot ce inseamna existenta umana in cadrul educatiei pe care am primit-o si nu in ultimul rand deoarece modestia mi-a fost confundata cu prostia, generozitatea cu indolenta, sinceritatea cu dusmania, indiferenta fata de ce e negativ si nociv, cu vina de a fi faptasul a ceva inimaginabil, in general fiind ca om interpretat din toate privintele invers de cum sunt in realitate. Avand in vedere faptul ca am avut parte de o educatie elevata, fiind provenit dintr-o familie de oameni ce au tinut la valorile morale ale oamenilor, ce continuu au exploatat psihicul uman in mirifica lui splendoare, fiind confruntat in familie doar cu modul de a putea respecta si valorifica capacitatile oamenilor de a crea, de a innobila ce este pozitiv in spiritualitatea si simtirea fiecarui caracter in parte, am invatat ca tot ce poate completa fiinta umana, este modestia, demnitatea, cinstea, onoarea, respectul, refuz acest privilegiu legal explicand mai jos motivele ce ma conduc la luarea acestei decizii. In decursul a mai multi ani am fost declarat fara nici o motivatie--- pe canalele pe care se practica barfa de cea mai joasa speta---si hot si parsiv si neprincipial si imoral si excroc, denigrandu-mi-se familia, personalitatea, parintii, tot ce ma si ne caracterizeaza, patand si murdarind de fapt adevaratul nostrum nume. Am fost confundat probabil cu persoanele imaginare ce hranesc spiritual aceste colectivitati de barfitori bine organizati in a denigra si injosi pe cine doresc, toate acestea fiind initiate de suflete haine, fara nici o dovada. Am invatat pana la aceasta varsta—din ceea ce viata mi-a aratat si prin modul cum am fost crescut-- ca la un om nu partea materiala conteaza in viata, ci faptul ca doar caldura sufletului uman este cea mai mare bogatie a omului, iar arta de a descoperi si modela oamenii in sensul de a cultiva valorile pozitive ale sufletului uman este o mare valoare, iar crestineste reprezinta calea spre nemurire. Cu respect, Ing. Merticaru Iulian

Niciun comentariu: