Pagini

luni, 23 iulie 2012

PENTRU DEMNITATE AM REFUZAT TICHETELE CADOU - UMILINTA ADMINISTRATIVA !!!!!

PRIMARIA ORASULUI TG.NEAMT BIROUL INVESTITII Nr. 25.587 din: 19.11.2008 DOMNULE PRIMAR, Referitor la acordarea de tichete cadou in aceasta tara!!! Vin pe aceasta cale sa va comunic ca nu pot accepta absolut nimic din partea unei tari ce nu mi-a oferit pana la varsta de 41 de ani decat ipocrizie, ignoranta, acuze fabricate, bataie de joc, injosiri umane, portii de clasare umana in dizgratie, toate servite pe la spate, fara ca eu sa fiu informat. Continua neancetat la adresa mea -- tocmai in aceasta minunata tara si pentru ca am coloana vertebrala dreapta, avand principii, educat corect de adevarati parinti si fiind cinstit si corect--fabricarea intentionata (fara a mi se spune absolut nimic) a unei imagini sociale de om depravat, mincinos, hot, vagabond, betiv, excroc, imoral, vanzator de oameni, golan, fiind confundat doar pentru faptul ca in esenta nu am decat principii legate direct de valoare umana, onestitate, corectitudine, respectarea legilor, moralitate, sinceritate, modestie, pentru faptul ca urasc banul ca scop in viata si modul in care acesta poate fi castigat.Totul se dirijeaza pentru ca oameni ca mine intr-un sistem defect si bolnav trebuie eliminati, distrusi, evaporati, ei neaducant de fapt directe beneficii. Pentru a fi retribuit in aceasta tara si la acest nivel trebuie sa muncesc excedentar respectand o legislatie dura si intransigenta, oboseala noptilor lucrate si acasa de nenumarate ori fiindu-mi deseori confundata cu depravarea nocturna, modestia si corectitudinea cu prostia, sinceritatea cu ura si dusmania pentru cineva anume, demnitatea cu falsitatea umana, fiind in general acel “Idiot ce merge cu bicicleta”. Toata munca suplimentara ce am depus-o a fost tratata cu bataie de joc, profitandu-se in viata de ceea ce pot realiza prin capacitatea mea intelectuala. Urmeaza poate sa fiu declarat si corupt, sau e posibil sa urmeze a mi se fabrica si aceasta latura a “demnitatii” unui functionar si tacamul portretural va fi complet si picant cosmetizat in ceea ce ma priveste, putand astfel sa fiu inlaturat de pe aceasta scena dura a vietii. Refuz totul de la tara asta deoarece aici am fost, sunt si voi fi nimic altceva decat doar un instrument folosit pentru a favoriza interesele unor alte clase sociale caracterizate doar de putere, tupeu si foarte multi bani, instrument ce odata cu accentuarea uzurii voi fi aruncat la cosul de gunoi a umanitatii fara remuscari sau macar o privire fie ea si de multa, foarte multa scaraba. Suntem cu totii de fapt considerati prin acest “cadou” doar niste haimanale comunitare rupte de foame ce pot fi dirijate in haita spre directia de unde vine un iz de firimitura de paine aruncata pe jos in praf si zoaie stradale. Intocmit, Ing. Merticaru Iulian

Niciun comentariu: